poniedziałek, 13 lutego 2017

Łosoś z serkiem grani i brokułami

Gosia chyba odczarowuje dla mnie tego łososia! Drugi przepis z jej strony na łososia i druga rewelacja która bardzo mi smakuje. Uważam to za podejrzane, bo jestem święcie przekonana, że łososia nie lubię, zbieram się w sobie, testuję przepis od Gosi i okazuje się, że jest przepyszny!
Coś tu nie gra... ;-)

Link : http://domgosi.pl/losos-z-serem-grani/

Przepis (przerobiony na czytelniejszą dla mnie wersje ;-) ):

200g surowego łososia
5g oliwy
300g brokułów
1/3 cebulki 
50 g serka wiejskiego
pół łyżki musztardy
koperek lub natka pietruszki

Łososia pokrój na małe kawałeczki, podsmaż na oliwie, zdejmij z patelni.
Ugotuj brokuły.
Cebulkę pokrój w kosteczkę i podsmaż na tym samym tłuszczu co rybę. Na patelnię dodaj serek wiejski i musztardę, chwilę podgotuj.
Do sosu dodaj podsmażonego łososia i dodaj koperek lub natkę pietruszki (po dodaniu ryby, nie trzymać długo na ogniu razem).
Wyłóż na brokuły.

Robiłam jak napisane, tylko, że ilościowo leciałam trochę na oko zamiast skrupulatnie odmierzać.


W powiększeniu, porcja wyglądała tak


Muszę się przyznać, że łososia pochłonęłam od razu w całości... Jakie to było dobre!! Mówi to przeciwniczka łososia, która w tym tygodniu będzie powtarzać ten przepis... :-)
Co najlepsze, mogę go jeść na diecie! Yeeey!
Oceniam na 5/5 i polecam gorąco.

Smacznego,
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz