poniedziałek, 13 lutego 2017

Nocna owsianka

Bardzo prosty przepis na szybkie śniadanie, no o tyle szybkie, że rano wystarczy wymieszać i zjeść ;-)
Jeden z przepisów na mojej diecie-nie diecie, który przetestowałam, jeśli się nie odchudzacie, to polecałabym dodać trochę miodu :-) A w tym przepisie zarówno mrożone jak i świeże owoce dają radę.

Link : http://www.slimmingworld.co.uk/recipes/overnight-oats.aspx

Przetłumaczony przepis :

składniki :

35-40g płatków owsianych
200g naturalnego jogurtu bez tłuszczu
Miks jagód, borówek, truskawek i malin

Sposób wykonania :

Na dno miseczki lub słoiczka wysyp płatki, na to warstwę jogurtu i warstwę z owoców. Przykryj i włóż do lodówki na noc, żeby płatki nasiąknęły jogurtem.
Rano wymieszaj wszystko dokładnie i dodaj na wierzch jeszcze trochę owoców.

Ja używam płatków żytnich, bo takie jakiś czas temu zakupiłam na fali zdrowego żywienia, i muszę przyznać, że to strzał w dziesiątkę ;-)


Zmieszana rano nie wygląda już tak ładnie ;-)


Bardzo pożywne śniadanie, podoba mi się, że rano wystarczy przemieszać i można wcinać. Zero roboty kiedy ledwo żyjesz i nie do końca jesteś pewien jak właściwie znalazłeś się w kuchni ;-)
Przepis oceniam na 5/5 bo różnymi dodatkami możemy stworzyć śniadanie które każdemu chyba będzie odpowiadać ;-) ja wolę z samymi owocami, za to siostra robi chrupiącą z orzechami ;-)

Smacznego,
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz