niedziela, 30 listopada 2014

Kotlety mielone z korniszonami i kaparami

Chciałam opublikować później, dać odpocząć przepisom od Małgoo no ale się nie da. Był taki tydzień, że robiłam jeden za drugim to i dodać trzeba! Tak więc tym razem inna wersja kotletów mielonych, wzbogacona dodatkami ;-)


Link do bloga z którego pochodzi przepis : http://czytaczka.pinger.pl/m/22777743

Przekopiowany :

Mięso mielone + bułka namoczona chwilę wcześniej w mleku + zeszklona cebula + jajko
 + pokrojony ogórek korniszon + 2 plastry szynki
 +kapary
 mieszamy, opcjonalnie można dodać musztardę lub sos sojowy
Smażymy. Po 2 minuty z każdej strony, potem jeszcze 10 minut przewracamy od czasu do czasu.




U mnie to było mniej więcej tak samo :-) Ale dodałam też musztardy, a zamiast bułki dałam bułkę tartą.

Tak u mnie wyglądało to ilościowo, trochę "na oko", z pół kilo mięsa.


Formujemy kotleciki


Smażymy


Do zdjęcia nie za pozowały wszystkie bo po 1 się nie zmieściły a po 2 część podjadłam ;-)


Na talerzu już z obiadem


Fajna odmiana, bo w sumie takich typowo mielonych kotletów nie jem, a tu jeszcze jakieś "gratisy" w środku :-D No i rzeczywiście, jak pisała Małgoo, ciekawy dodatek tego korniszona, nie powiem.
Smakowało mi, przepis oceniam na 4,5/5.

Smacznego,
A.

3 komentarze:

  1. Samych kotletów z ogórkami jeszcze nie próbowałam. Za to robiłam do nich sos z korniszonów na ciepło i był zaskakująco dobry, więc jestem pewna, że kotlety również są bardzo smaczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o! takiego sosu jeszcze nie jadłam! musi smakować mega ciekawie :)

      Usuń
    2. To ten sos http://redandpale.blox.pl/2011/11/Sos-korniszonowy.html :) zapewniam, że smakuje lepiej niż wygląda ;)

      Usuń