wtorek, 23 września 2014

Mocktail Głębiny morskie

Jako, że jestem opóźniona ( ;-) ) letni mocktail zrobiłam dzień po ostatnim dniu lata. Taaak...
A jakby ktoś, jak ja, nie wiedział to mocktail to bezalkoholowy koktajl po prostu :-) Tak więc na ewentualny napad gorącego dnia, lub już, jak dla mnie - ku pamięci na przyszłe lato... :-) albo bez mrożenia i na teraz!


Przepis pochodzi z magazynu Women's Health :

150 ml kokosowego napoju Alpro
50 g mrożonych borówek lub jagód
40 g mrożonego banana
1 limonka

Zmiksuj borówki, banana i napój kokosowy z odrobiną soku z limonki. Przelej do szklanki, udekoruj paroma borówkami i  kawałkiem limonki.

Także szybkie zdjęcia :

Składniki


Miksujemy (użyłam blendera)


I już w szklance


Wyszło bardzo fajnie, zdrowo (bez odrobiny dosładzania), gęsto, mroźnie i na prawdę super to "mleko kokosowe", spodobał mi się ten kokosowy posmak w koktajlu. Następnym razem zrobię ze świeżych owoców, nie będzie takie lodowate, a dalej smaczne ;-) 
Przepis oceniam na 5/5, dokładnie tego się spodziewałam, a wyszło nawet lepiej ;-)

Smacznego,
A.

1 komentarz:

  1. ej bezalkoholowy koktajl to też koktajl, tak się przecież przyjęło :D

    OdpowiedzUsuń