poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Kanapka z kurczakiem i pesto

Koleżanka skarciła mnie za kupowanie gotowych kanapek w pracy, bo po co, lepiej, taniej, smaczniej w domu przecież jak zrobisz. No i oczywiście miała rację, przegnałam lenia i ostatnio robię sobie do pracy właśnie takie kanapki jakie kupowałam, tyle, że trochę lepsze ;-)

Składniki na 1 kanapkę :

2 kromki chleba pełnoziarnistego
czerwone lub zielone pesto
świeże liście szpinaku lub rukoli
kawałek pieczonego kurczaka
plasterek sera
pomidor
pieprz


Zamiast masłem kromki chleba smarujemy pesto. Na to kładziemy szpinak lub rukolę, pomidora (który doprawiamy pieprzem), plasterek sera i kurczaka. Kanapkę składamy i gotowe.

Wiem, że zrobienie kanapki to żadna filozofia, ale te na prawde mi posmakowały, a do tej pory zero pomysłu na nie było, tylko ser szynka i tak w kółko...
A owa kanapka wygląda tak :




Mi smakuje baaaaardzo więc oceniam na 5/5 ;-)

Smacznego,
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz