sobota, 15 lutego 2014

Koktajl bananowy


Już jakiś czas czaiłam się na jakiś koktajl z mlekiem i bananem, ale czas mijał, bananożerca wykańczał zapasy bananów w domu, więc rano się zebrałam i ostatkiem sił i składników zrobiłam chyba najprostszy koktajl bananowy pod słońcem. 


Przepis wzięłam stąd : http://www.dusiowakuchnia.pl/2013/11/koktajl-bananowy.html

Przekopiowany ma się tak :

banan
szklanka mleka
łyżeczka cukru lub miodu

Obranego ze skórki banana pokroić na małe kawałki.
Wrzucić do wysokiego naczynia, dolać mleko i dosypać cukier (lub dolać miód).
Zmiksować przy użyciu blendera albo specjalnej nasadki do koktajli.



U mnie wyglądało to tak...

Wszystkie składniki ;-)


Mleka miałam niestety tylko trochę ponad pół szklanki...


Ale dorzuciłam banana i miód


Zmiksowałam


I gęsty koktajl wypiłam


Dla koloru z pomarańczką u boku ;-)



No niestety gdyby miał więcej mleka (tak jak w przepisie) na pewno bardziej by mi smakował. Ogólnie był dobry tylko bardziej mi wyszła gęsta pianka niż koktajl jako taki ;-)
Ale na pewno powtórzę, przepis oceniam na 4,5/5.

Smacznego,
A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz