czwartek, 6 czerwca 2013

Prosta marynata do karkówki z grilla

Ostatnio nie mam czasu na prawie nic (wiadomo jak to przy sesji), a dodawanie wpisów leży jak widać. W tym tygodniu miałam iść na grilla, ale z pracą się tak złożyło, że nie wyszło niestety... a i ten przepis mam wrażenie że jest dla mnie pechowy, bo miałam wszystko przygotowane i opisane, ale w magiczny sposób się skasowało... no nic.
Jeśli zdecydujecie się na ten przepis polecam zamarynować mięso dzień wcześniej, a nie te min. 2 godziny, bo po dwóch prawie nie przechodzi smakiem.


Przekopiowany przepis :

Czas przygotowania: 10 minut

Składniki
10 łyżek oliwy z oliwek
1 łyżeczka ziół prowansalskich
1 łyżeczka papryki ostrej
płaska łyżeczka soli
5 ząbków czosnku
1 duża cebula


Etapy przygotowania

Do naczynia wlewamy oliwę. Dodajemy zioła oraz paprykę, sól.
Mieszamy.
Siekamy drobno cebule o dodajemy do oliwy. Wciskamy czosnek.
W marynacie moczymy mięso i wkładamy do lodówki ( najlepiej na całą noc).


Zdjęcia ode mnie z wykonania :

Składniki (choć ja dałam paprykę słodką z dodatkiem ostrej)


Siekam czosnek i cebulę



Mieszam z olejem


...i przyprawami



Zalewam mięso i odstawiam


Grilla póki co się nie dorobiłam, ale patelnię grillową mam na składzie, więc grillowanie karkówki wyglądało tak



A w zestawie obiadowym tak



Karkówka z tą marynatą zdecydowanie bardziej podeszła chłopu niż mnie, może dlatego, że oczekiwałam intensywniejszego smaku, no ale u mnie leżała w marynacie tylko 2 godziny... Moja ocena 4/5, dobra po prostu.

Smacznego,
A.

1 komentarz: