piątek, 7 grudnia 2012

Śniadaniowa tortilla

Ostatnio w pracy nie mam zbyt dużo czasu na jedzenie, a po pracy na przygotowywanie jedzenia. Znalazłam więc coś, co będę mogła szybko przygotować i szybko zjeść :-) Podpatrzyłam to chyba na jakimś blogu, jednak zdrowszą wersje z łososiem i tak mi się spodobało, że musiałam zrobić i sobie.

Aby zrobić sobie takie śniadanie na wynos proponuję wziąć wszystko na co mamy ochotę i władować do środka (choć może nutella z ogórkiem nie będą najbardziej zgranym duetem ;-) )

Do mojej wykorzystałam :

1 placek tortilli
mieszankę sałat
kawałek pomidorka
kilka plastrów żółtego sera
szynkę


Wykonanie  wyglądało tak :
Na placku dałam trochę sałaty


Na to poszedł ser


Na ser szyna a na szynę pomidor


Zawijamy, ewentualnie przecinamy na pół, pakujemy w folijkę


I następnego dnia cieszymy się pysznym śniadaniem :-)


Jest to super sprawa na czyszczenie lodówki czy jak zostaną wam jakieś resztki mięcha z obiadu, jak u mnie na fotce poniżej.



Możliwości macie tyle ile produktów :-)
I polecam nie pakować za dużo (jak na zdjęciu poniżej) bo się ledwo zamyka bez darcia ;-P


Ja to śniadanie do pracy oceniam na 5/5, bo i smaczne i sycące, tak że do powrotu do domu nie głoduję ;-) Polecam!

Smacznego,
A.

1 komentarz: