piątek, 21 grudnia 2012

Sałatka jarzynowa

Przepis który u mnie gości co roku na święta w domu. Każdy chyba już ją jadł, ale czasem widzę jakieś dziwne dla mnie dodatki w tej sałatce w różnych wersjach, tak więc zdecydowałam się podzielić moją, domową, świąteczną sałatką jarzynową :-)

Przepis (spisywany na bieżąco podczas robienia) :

marchew - ok. 400 g
jabłko - 1 szt, małe
ziemniak - 2 szt.
ogórki kiszone - ok. 300 g
groszek - 1 puszka
jajka - 6 szt
pietruszka (opcjonalnie)
majonez
sól
pieprz

Marchew, ziemniaki - gotujemy, jajka gotujemy na twardo, wszystko poza groszkiem drobno (bardzo drobno!) siekamy. Wszystko na koniec łączymy w misce, dodajemy pieprz. Przed podaniem solimy i dodajemy majonez.

Fotosy z robienia :

Obrana marchewa


.

Gotuję marchew z ziemniakami


Zaczynamy bardzo drobne siekanie

.

I część przygotowana chwilę przed robieniem zdjęć, zapakowana czeka na resztę ;)




Mieszamy wszystko

.
Można przechowywać nawet parę dni w lodówie

.
Po zmieszaniu z majonezem w mini-miseczce do dipów

.

Sałatkę oceniam oczywiście na 5/5. Tym samym muszę życzyć wszystkim wesołych świąt, bo ja już dziś wyjeżdżam na tydzień na święta, więc następne przepisy dopiero po świętach (no chyba, że aplikacja zacznie działać i jakimś cudem znajdę gdzieś internet).

Smacznego,
A.

1 komentarz: