piątek, 14 września 2012

Jogurt z owocami i prażonymi orzechami

Śniadanko chyba najmniej skomplikowane, ale za to lekkie i zdrowe. Owoce z rana chyba poprawiają humor, nie? :-)
Ja wykorzystałam "przepis" w którym nie dodaję cukru także dobry jest też dla osób chcących zrzucić co nieco. Matula przyniosła do domu truskawy i nawet skłonna się była podzielić, więc nie było siły i musiałam skorzystać!

Przepis jako taki wzięłam z książki tej :


Zdjęcie zachęciło mnie o takie :


A sam super-skomplikowany przepis wygląda tak :

150 ml jogurtu naturalnego
150 ml truskawek
2 łyżki prażonych orzechów

Opisu wykonania o dziwo brak! :o ;-) Na zdjęciu są pistacje, ja miałam akurat orzechy ziemne, niesolone, więc użyłam tych i powiem że niezmiernie mi smakowało i polecam to połączenie.

Standardowo parę fotek



Moja ulubiona małpia miska ;-)


i gotowy "produkt"



Ja to akurat wszamałam na kolacje, ale samo połączenie bardzo mi się spodobało, może nawet przejdzie mi ogólna niechęć do jogurtów ;-)

Smacznego,
A.

2 komentarze: